Szkolenia, konferencje, udział w sympozjach i nieustanne podnoszenie kwalifikacji pracowników to dominujący trend w polskich firmach. Pracodawcy dostrzegają dziś konieczność rozwoju pracowników i bardzo chętnie w ten rozwój inwestują. Doskonałą opcją jest połączenie konferencji czy szkolenia z wyjazdem integracyjnym, który poprawia relacje między pracownikami i pozwala im na bardziej owocną współpracę w przyszłości. To dobry pomysł z jeszcze jednego powodu. Konferencja w górach, w trakcie wyjazdu integracyjnego nie kojarzy się pracownikom wyłącznie z wysiłkiem i pracą. Zdobywanie wiedzy połączone z zabawą i przyjemnością to dużo lepsze skojarzenie.

Organizacja konferencji, jako wyzwanie logistyczne
Organizacja konferencji lub szkolenia wiąże się nie tylko z przygotowaniem merytorycznym np. zadbaniem o ciekawe prelekcje czy zajęcia. To również spore przedsięwzięcie logistyczne. Organizator ma do ustalenia mnóstwo szczegółów takiego spotkania. Konieczna jest przy tym, oczywiście, stosowna wiedza oraz doświadczenie. Przede wszystkim, zaś niezbędny jest czas, którego w wielu firmach po prostu brakuje. Dlatego coraz bardziej popularne są usługi profesjonalistów, którzy zajmują się kompleksową organizacją konferencji.

Konferencja w górach? Dlaczego nie?!
Liczba pensjonatów, hoteli i innych obiektów noclegowych w górach rośnie z każdym rokiem. Ich właściciele doskonale zdają sobie sprawę z tego, że aby wygrać z konkurencją, muszą oferować paletę usług wykraczających daleko poza nocleg. Wiele z obiektów posiada, więc doskonale przygotowane zaplecze konferencyjne. Są to przede wszystkim duże, przestronne sale, umożliwiające organizację spotkania nawet dla kilkuset osób. Ale to nie wszystko. Równie ważne jest wyposażenie sali oraz całe zaplecze techniczne np. sprzęt nagłaśniający czy sprzęt audio-video.
Konferencja w górach może stanowić idealne połączenie wykładów i zajęć z prawdziwy relaksem oraz wypoczynkiem. Samo obcowanie z pięknymi krajobrazami, świeże górskie powietrze i bliskość przyrody pozytywnie wpływa na uczestników spotkania. Nie wspominając o dodatkowych atrakcjach, których również nie brakuje. Konferencje w górach mają jeszcze jedną zaletę. Można je zorganizować praktycznie o każdej porze roku.

>>KLIKNIJ I SPRAWDŹ OFERTĘ<<

Profesjonalna obsługa na każdym poziomie
Organizacja konferencji w hotelu, zwłaszcza w tak atrakcyjnym miejscu, jak góry ma szereg niewątpliwych zalet. Po pierwsze wybierając obiekt, dysponujący profesjonalnym zapleczem konferencyjnym, organizator oszczędza sobie problemów związanych z zapewnieniem odpowiedniej ilości miejsc dla uczestników czy wynajęciem niezbędnego sprzętu.Nie musi rezerwować dodatkowo noclegu dla gości w pobliżu miejsca, w którym odbywa się konferencja. To ogromne ułatwienie dla samych uczestników, którzy wszystko mają na miejscu. Dodatkowo, hotele w ramach pakietów konferencyjnych, pozwalają na korzystanie przez uczestników konferencji z rozmaitych udogodnień dostępnych na terenie obiektu np. basenu czy strefy SPA. Hotele zapewniają także dodatkowe atrakcje. Zimą może to być kulig czy jazda na nartach, latem ognisko lub wyjście na jeden z okolicznych szlaków.

Hotel Premium